2011. október 12., szerda

Újabb legális fű élmények...

Most vettem először ilyen füstölgőt (Jamaican Gold Extreme), cigibe tekerem cigi dohánnyal és nagyon kevés kell hogy szét csússzon az ember amikor elszívtam az elsőt azt hittem hogy ez valami gyenge cucc semmit nem ér.

Aztán rá pár percére beütött! Zenét hallgattam és azt vettem észre hogy rázom a fejem ritmusra, itt jött az első "képszakadás". Befeküdtem az ágyba szólt a zene (Paul Kalkbrenner). Ezután úgy éreztem mintha süllyednék az ágyba ekkor kicsit megijedtem! De aztán eszembe jutott hogy csak szívtam 1 kis füstölgőt. Utána már csak lazultam és gondolkodtam az élet nagy dolgain. Összefoglalva nagyon jó a füstölgő!

11 megjegyzés:

  1. Csak gratulálni tudok mindenkinek aki ezeket a dolgokat szívja.Végigolvastam itt a bejegyzéseket és nekem is lenne tapasztalatom.Mint anya mondom ezt. A gyerekem élete első pár slukkját szívta ebből a herbál nyavajából és most koponyatöréssel fekszik a kórházban. Nem tudom megérteni mit élveztek ezen ?! Tudom én is milyen az élet de tőletek is megkérdezem, miért teszitek direkt módon tönkre magatokat? Nem gondoltok bele mi lesz később ?? Ne is válaszoljatok mert tudom a választ. Nem. Csak azt nem értem miért ?? Valaki elmagyarázhatná mert ezt az én gyerekem sem tudja.

    VálaszTörlés
  2. Jó nagy slukk lehetett ha betört a koponyája.

    VálaszTörlés
  3. Ha kérdezel de ne adjunk rá választ az mért jó? Sajnálom a gyerekedet, de ezt amúgy se szabad egyedül szívni és nem szabad veszélyes körülmények közt se! Vigyázni kell egymásra, kell felügyelő aki nem szív. Ezeket a szabályokat betartva nem töri be a fejét senki.

    Én szívtam gyengébb típust, haver mivel betegen szívta, gyógyszerezve ezé rosszul lett. Látod? Aki hülye és nem fogja fel hogyan és hol és mikor szívja annak lesz csak baja. Amúgy meg piálástól is BETÖRTHETED A FEJED, nem a herbál a ludas.

    Az meg a másik hogy mint szülő figyelni kéne a gyereked társaságát, anyám is ezt teszi öcsémmel ....

    VálaszTörlés
  4. Te honnan rendeled? aminek van is hatása én rendeltem egyget herbalbossrol.eu ról elis pangattuk haverral de nem volt semmi hatása

    VálaszTörlés
  5. http://rchungary5.webnode.hu/ innen lehet rendelni!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. canavoltam@citromail.hu él mai napig

    VálaszTörlés
  7. legalzold18@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Lehet rendelni. Kalmár.henriatta.marianna@gmai.com

    VálaszTörlés