2011. október 12., szerda

Jamaican Gold Extreme halus trip ;-D

Egyik nap olvastam egy weboldalon a legális fűről, elsőre furcsálltam is de miután kicsit utána olvastam azonnal kiakartam próbálni. Hát rendeltem is a Herbalboss -tól 2g Jamaican Gold Extremet. Talán egy órával a rendelés feladás után már hívott is egy kellemes hangú hölgy adatokat egyeztetni. Gyorsan ment és mondta, hogy másnapra megjön a kis csomagom. Így is történt igaz nem voltam otthon mikor a postás jött de meló után befutottam a csomagomért és siettem haza tesztelni, hogy tényleg igazak e az állítások. Haza értem a kis diszkrét borítékommal amibe a két kis zacsiba lapult Természetesen nem egyedül akartam kipróbálni ezért megkértem barátnőmet,hogy próbálja ki velem. Mivel nem volt otthon bongom kis pipából meg nem akartam, maradtam a régi jó jointos megoldásnál. Maga az áru teljesen korrekt kis fekete zárt zacsiba van márka jelzésű matricával.

Mivel a Jamaican gold extreme úgy mond haladóknak ajánlott nem akartam sokkal próbálni elsőre kb 0.1-et rakhattam a jointba. Elhelyezkedtünk és meggyújtottuk volt bennem egy kis kétely mivel egész érdekes illata volt még normál állapotban, de pöfékelés közben elég kellemes íze volt a herbálnak. A cigi felénél járhattunk amikor jöttek az első flashek amik azonnal meggyőztek, hogy ez valami brutális cucc.! xD Először lassan jött kicsit bambultam tőle ami kisebb hallucinációhoz vezetett mint pl.: Nézegettem a lábaimat és egyszer csak azt vettem észre hogy vastagodnak dagadnak a combjaim o.O Kedvesem persze csak röhögött rajtam na meg persze a finomságtól is! :) Teljesen olyan volt mintha valami Holland zöldséget rendeltem volna az internetről ami nagyon tetszett nekem.

Bő 2óráig intenzív hatása volt aztán szép lassan csillapodott de még másnap is lehetettet érezni a hatásokat ami egészen kellemes egy sörrel:)) Azóta kicsit emeltünk az adagon meg haverokkal is szívtunk párat és mindenki utazott egyet a Herbálok világában. A Fél zacsi még mindig tele van úgy hogy megyek is és szívok egyet. Mindenkinek csak ajánlani tudom aki valami újra és nem elsősorban legálisra vágyik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése