2011. október 12., szerda

Jamaican Gold Extreme élménybeszámoló

Nagyjából 0,30 gramm Jamaican Gold Extrémet tekertem meg 2 cigiben, kb. 4-5 perc alatt már ereztem is a hatást, ami 2,5 órát tartott nagyjából.
Bivalyerős a cucc, sokk durvább mint a sima Jamaican Gold. Gyalog indultam el haza, egy út szélén éjszaka vak sötétben, egy autó se jött, de volt mikor azt hittem, még a jobb sávba megyek, közben már a bal sávról is letérve a bokrokban sétáltam. Szóval érdekes emlékezetkieséseim, memóriazavaraim, helyszíni tévedéseim fordultak elő, miközben szívtam. :-D Így érzésre, elég meredek sötétben egyedül. Közben facebookon beszélgettem mobilról, utólag visszanézve ezeket írtam:
1. cigi:
"Vagyok mester egy postafaldoboz"
2. cigi:
"Öklendezek elnyomom milmuagdgmgdm m#bd djmgm"
"Pôrôg a kamra mindnsg be és a léguré7 t3q a vknzepf atlnsan"
"Meghaltam autobaleret elesztenek ujá"
"jesz de 4savos autopalya deadflasu"
<- majdnem leestem egy hídról az autópályára
"Nagyn utkózepe n flash a kamion szembe" <- halálfélelem egy esetleges kamiontól
"Game over nemtok hazamenni" <- kezdtem feladni, hogy hazamegyek :D

Másik alkalom, amikor 0,20 grammot tekertem egy cigibe:
2 órás durva hatás, de ez már itthon. Elég erős képremegés, tárgyak növekedése, társalgási kényszer. Kiszáradt a szám rendesen, de nem volt gáz, mert volt mit inni. ;-)
jamaican gold extreme

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése