2011. október 12., szerda

Jamaican Gold Extreme hatása

Én a héten rendeltem ilyet először, neten bukkantam rá. Nem szoktam kipróbálni újdonságokat, de ez valahogy nagyon érdekelt. Megrendeltem a Jamaican Gold Extremet. Tényleg úgy van ahogy írják másnap délelőtt már meg is érkezett. Eljött az este át jött egyik haverom és megnéztük, hogy milyen is. Érdekes illata volt, nem számítottunk először sok jóra mert hát még is csak neten rendeltem.

Haverom áthozta a pipáját először nem is sokat kevertünk bele kis dohánnyal. Egy pár szippantás után már éreztük hogy ez nem akármi... a végére a hatás amit adott az eszméletlen volt, teljesen ellazultunk tőle, amire beértünk a házba... mint valami mozgójárdán lépkedtünk volna. Haverom csak azt mondogatta hogy úgy éri magát mint akit arcon rúgott 1 ló. Röhögtünk tőle folyamatosan meg teljesen el voltunk veszve. Utána csináltunk még egyet, az már teljesen kikapcsolt minket.

Én úgy gondolom megéri, mert 3 éjszakán át kitartott az a kis csomag úgy hogy 3 estét végigszívtuk. Minden estére jutott 2 adag. Volt hogy kiültünk 1 lépcsőre, 1 csajt néztünk ahogy telefonál, de annyi mindent beképzeltünk hogy az már hihetetlen... én az hittem hogy hintázik, meg nem is egyedül van pedig csak sétált felénk a sötétbe. Pedig én fűtől még sosem képzelődtem, nekem ez volt az első alkalmam. 3. este kb a bal felem teljesen elzsibbadt annyira el lazultam hehe. Cigiből nem tudom milyen hatást adhat, de ilyen kis pipából a legjobb. Mindenképpen fogok még rendelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése