2011. október 12., szerda

Betépve: Smoke XXX és Jamaican Gold

Előzőleg próbáltam már két másik herbált. Az egyik a Zen Diamond volt, a másik nevére nem emlékszem. Azokról az volt a tapasztalatom, hogy kisebb bódulatot tud okozni, de meg sem közelíti az igazi zöld hatását. El is könyveltem magamban: "Na ezek a herbál-micsodák ennyit tudnak. Kipróbáltam. Ennyit erről."

De ahogy telt, múlt az idő, a rossz tapasztalatok pedig kezdtek a feledés homályába veszni, újból rászántam magam, hogy nézzek valamilyen keveréket. Ekkor találtam rá a Smoke XXX-re. Fórumokon olvastam, hogy ez tényleg jó, nem olyan, mint a többi. Hát rendeltem is 1 g-t. Persze nagy kétségeim voltak vele szembe, de azért reménykedtem. Egyik barátomnak is dicsekedtem, hogy mim van. Így, hát egyik este meg is beszéltünk egy találkát a közeli parkban. Én otthon, szépen csináltam egy cigarettát. Gondolván, hogy a barátom is, és én is szeretünk nagyobb mennyiséget egyszerre elpippantani, - nekem meg amúgy is az volt a tapasztalaton, hogy ezek a herbál cuccok igen gyengék - bátorkodtam egy 1 g-os zacsi kb. egyharmadát betekerni, amihez 1 szál ciginek a dohányát használtam fel. Szóval csináltam egy klasszikus jointot. Persze vittem magammal a többit is, mert meg voltam róla győződve, hogy készül még legalább egy cigi. Szóval megtörtén a találkozó.

Meggyújtottuk. Közben beszélgettünk arról, hogy mennyit tettem bele, milyen furcsa aromája van, meg ilyesmi. Majd jött az, hogy hát semmit nem érzünk. Valójában még nem rég óta szívtuk, de elég ideje, ahhoz képes, ami idő alatt az igazit már érezni. Barátom egyszer csak közli, hogy neki bizony ki kell ereszteni a fáradt olajat. Gyorsan kerestünk egy erre alkalmas bokrot. Én addig szépen a cigivel várakoztam és szép lassan pöfékeltem. Ez idő tájt kezdtem rájönni, hogy itt bizony valami nem stimmel - pozitív értelemben véve. Ez működik. Valójában totál készen voltam, mire vissza tért. Nagy lelkesedéssel mondja nekem: - Ez kurva jó! Ilyet akkor éreztem, amikor Amszterdamban voltunk és a legjobbakból annyit szívtunk, amennyit bírtunk. Én sajnos nem voltam ott. :-( Nyújtom neki a spanglit: - Itt van szívjad! Erre Ő: - Huh, nem kérek többet. Meglepődtem, mert ilyet még sosem hallottam Tőle.

Hát fogtam és eloltottam. Le ültünk egy közeli padra és közben egyre durvábban éreztük magunkat. Azon paráztunk, hogyha ez így folytatódik, ilyen fejjel, hogy fogunk haza menni. Számomra olyan élmény volt, mint az első alkalmak, mikor még nem alakul ki a tolerancia. Ráadásul úgy, mintha jó minőségből sokat szívnék. De, amikor leültem, úgy éreztem, hogy fel kell állnom, amikor meg felálltam, leakartam ülni. Egy idő után megnyugodtam és már nem ugráltam fel-le. De lényegében folyamatosan menni akartam valamerre. A barátom ennél sokkal durvábban érezte magát, ami látszott is rajta - ülni is alig bírt - és mondta is: - Én tudod, hogy érzem magam? Mintha félig egy másik dimenzióban lennék és már-már hallucinációs élményeim vannak.

Közben sétálgattunk, a haverom egyszer-kétszer erősen belém kapaszkodott, mert össze akart esni. Mondta, hogy üljünk már le. Meglátott egy padot, ami utunk során közvetlenül mellettünk volt. És már ült is volna le. Úgy fogtam vissza, hogy várjon már, itt ül valaki. Majdnem rá ült egy ott ücsörgő csávóra. Gyorsan elhúztunk onnan. Közben mesélte, hogy egyáltalán nem látott ott senkit.

Szóval Ő így éreztem magát. Nekem nem voltak ilyen halus élményeim, de amit akkor éreztem, az durva volt. Szerintem már nekem sem kellett volna sok, hogy olyan szintre jussak. Még egy picit lófráltunk, hogy tisztuljunk, majd haza mentünk. Ezt haveri körben mindenkinek elmeséltük és azóta is emlegetjük. Beszéltünk róla később, hogyha ezt tudja a Smoke XXX, akkor milyen lehet a Maya. Mással is megkostoltattuk és Ő is pozitív véleménnyel volt róla. Ekkor már óvatosabban adagoltuk. Összességében jó, de más mint az igazi. Én egy picit feszült voltam tőle és a szemet nagyon kikészíti. Ha vízi pisztollyal lődöznénk egymás szemébe a Visine-t, az sem segítene.

Múltkor meg kipróbáltuk a Jamaican Gold-ot, egy kis grillezés közben. Szerintünk a Smoke XXX-nél is jobb. Ez tényleg azt a érzést hozza, mint az igazi zöld. Nagyon jól elvoltunk, teljesen el tudtunk lazulni, jókat röhögtünk. Akinek megmutattam, az mind ilyet akar. Kérdezték is, hogy mikor rendelek már újra. Szerintem én maradok is a Jamánál.

5 megjegyzés: