2011. október 12., szerda

Nevetőgörcs, és evezés betépve

Kb 1 hónapja találtam rá az eddigi legjobb herbálra. Megrendeltem, másnap alig vártam a postát. Mikor megjött egyböl ki kellett próbálnom. Összehivtam a kis 4 fös társaságom, és indult a móka. 1 Szál cigi és kb 0, 1 gr JAMAICAN GOLD EXTREME! Kész a cigi, gyorsan adjuk körbe.

1. tapasztalat, hogy baromi szomjas vagy, de nincs eröd még a kezedet felemelni sem. A többi tünet kb 3-4 perc után jelentkezik: nevetögörcs, végtagzsibbadás, idöérzék és mozgáskoordinációs zavar, ismét nevetögörcs, összefüggéstelen beszéd, ismét röhögés. :) A legvégén óriási éhség, és a féktelen \'zabulás\'. Kb 3-4 óráig tart a hatása, persze ez változó.

Élmények? Na azok vannak. :) A legviccesebbek: Pár hete szemétszálitási nap gyorsan kiraktuk a kukát, a tetejére boritottam a hamuzót. Mikor hozzánk értek, és felnyitották a kuka tetejét, igy szólt az 1ik a másikhoz: Jéé, ni má\' ott 1 jointos papir. . . és gyorsan felturták az egész szemetet maradék után kutatva. Azóta mindig nézik. :) Mi persze bentröl jót mulattunk rajtuk.

A másik: Mi 4-en, (tesó, párom, sógornöm és én) mentünk nyaralni 1folyóparti házba. Kitaláltuk tesóval, hogy megyünk evezni. Persze beállva. Folyóra is szálltunk, tesóval eveztünk, sógornöm középen, párom videóz a stégröl. Nagy sikerrel elindultunk, snöm ordit: Ha felborolunk mind a 2-t fejbe rugom... nem tud uszni. :) Kb fél óráig forgolódtunk a vizen, a nevetés elmaradhatatlan. Órákig eveztünk, de mintha 10 perc lett volna. Éjjel hamar kibuktunk, reggel persze mindenki fümásnapos. Nem tudtuk miért van izomlázunk másnap, mivel nem emlékeztünk, csak a video után. Mit csináljunk a másnaposság ellen? Kutyaharapás szörivel: vágjunk rá. :) És kezdödik minden elölröl... Ezekröl a jó napokról fotók készülnek, albumba rakjuk. Cime: Életünk legjobb pillanatai...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése