2011. október 12., szerda

Jamaican Gold Extreme vélemény

Kezdjük az elején: Jamaican Gold EXTREME. Ez totálisan jó, kellemes aroma, és érzékien szedi darabjaira, az agyam minden egyes kis szegletét, ill. Haverom szavait is leírnám: 'szétba..ott", és én ebben a pillanatban csak röhögni tudtam! :)

Cigiben szívva, már közben érezhető, hogy szép lassan kezd zsibbadni a tarkó, majd fokozatosan halad előre ez az érzés zenétől függően és itt tudnék is egy zenét ajánlani, ami rendkívül kellemes utazás érzést eredményez: Deadmau5 - Strobe. Leírhatatlan. ;) De a zene az igazság szerint mindenkinek a saját döntése, mivel minden zene átértékelődik ilyenkor, de azt még mondhatom, hogy amikor ezt hallgattam és becsuktam a szemem, egy űrutazáson vettem részt, nagyon, hihetetlenül kitágul és szabad lesz a fantázia! ;) Jó! ;)

Jah, és ez az érzés jobb esetben kb 3-4 órán keresztül tart. Relax hatás. És ami még fontos, hogy másnap rendkívül kipihent, nyugodt, összeszedett állapot! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése