2011. október 12., szerda

Betépve az étteremben

Mi legelőször a Jamaican gold extremet rendeltük meg, először is szimpatizáltunk a nevével és jókat halottunk róla...

Már vártuk a napot hogy megérkezzen a termék , de aznap épp dolgoztam délután 3 ig és itthon se volt senki , így megkértem a legjobb barátomat hogy ő vegye át a terméket nálunk, mert hát ide rendeltem.. Munka után szépen komótosan megyek haza, egyszer csak haverom ajtót nyitva látom már megtekerve a cigik, hát mondom profizmus van " gyerekek ". :) Na de..Ezek a barom ökrök kitalálták milenne ha 3 cigit szívnánk egyszerre és a vp be is tennénk ( vp = vizipipa) Jóhát persze ez tök jó ötletnek is tűnt be lazultunk betettünk Family Guy-t és azon szakadtunk na eltelt egy pár óra... olyan 7-8 óra lehetett... egyszer csak csörög a telefonom, HM... nézem kiaz, hát munkatársam hív.

Megörültem neki természetesen, mert ő is él ilyesmikkel mint mi így hát gondoltam felveszem és mondom neki jöjjön át csinálunk még 1-2 cigit..na de a főnököm szólalt bele a telefonba és köpni nyelni nem tudtam majdnem megfulladtam és valahogy a nevetésem is alább fagyott. kiderült hogy jött egy 30 fős csoport és a másik munkatársam nem érezte jól magát így haza engedték. / ja egyébként felszolgáló ként dolgozok egy étterembe /... így hát behívtak dolgozni.. nem voltam nagyon levágós csak haveromék is lejöttek kajálni és egész este rajtam röhögtek én meg oda vissza, de persze munka után munkatársammal is megvolt az öröm :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése