2011. október 12., szerda

Négy legális fű teszt...

Eddig Maya, Bonzai Winter Boost, Smoke XXX és Jamaican Gold-hoz volt szerencsém, valamelyikhez több, valamelyikhez kevesebb. Személyes kedvenceim a Maya és a Bonzai, mivel az ilyen feliratú zacsikban sokkal több potenciál rejtőzik, mint a Smoke XXX vagy a Jamaican Gold-éban.

Életem első herbal mixes cigije kb. 0,1-0,2 maya volt cigarettadohánnyal keverve fele-fele arányban, letaglózó élmény volt, azt hiszem elsőre "kicsit" túl sokat tettem bele, ezt már akkor megfogalmaztam magamban, amikor a cigi felénél totál készen voltam, és a cigi végére már az egész testem zsibbadt, én meg szimplán csak boldog voltam a tudattól, hogy találtam egy legális alternatívát a kikapcsolódásra. :) A hatás már szívás közben érezhető volt és eltartott egész nap.(kb 2-3 óra plafon, utána lassú lejövés)

Azóta sem tudtam olyan intenzív hatást előidézni mégegyszer Mayával, mint az első volt, a viszonylag könnyen kialakuló toleranciának köszönhetően, ettől eltekintve, a Mayát tartom az egyik legjobb legális pöfékelési lehetőségnek. A Bonzai nagyon hasonlít hatásra a Maya-hoz, kb egy súlycsoportban vannak, mindkettővel megvagyok elégedve, mert azt nyújtják, amit kell nekik. Viszont a Smoke XXX és a Jamaican Gold, egyáltalán nem jöttek be, a Smokeból bármennyit szívtam, a lehető leglájtosabban adta, nagyon halvány hatás, talán kicsit ellazít és ennyi. A Jamaican Gold-ból kb 3-4x annyit kellett tennem egy cigibe, mint Mayából vagy Bonzaiból, hogy elérjem a hasonló hatást. Gazdasági megfontolásból(meg amúgy is) a Bonzai és a Maya füstölőket preferálom, és ezeket a készítményeket nyugodt szívvel tudom ajánlani ismerősöknek is, nem kell attól félnem, hogy majd nem üt be, vagy ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése