2011. október 12., szerda

Strandolás betépve! Shaman herbál füstölő

3 fajtát próbáltam eddig Maya, Shaman és a Jamaican Gold Extreme-t. A Mayával kezdeném. Lágy volt az íze és gyenge is. Igaz kényelmesen elringat mint 1 hintaágy de energiában nem annyira volt a toppon. de azért nem volt rossz 5 ből tőllem 3 pontot kap a Maya.

Következőnek az Extrémről írnék. Hát igen. Nevében is benne van Extrém. Ugyan úgy mint a Mayát cigiben teszteltem. 1g-nek az 1/4-ét dohánnyal apróra vágtam majd fekete smoking papirban jól meggyurva ropogtattam el egyhúzóra. Finom volt erőteljes illattal. Hmm.. :). Tapasztaltam hogy 3-4 mély slukk után már zsibbadt a tarkóm és egyre lazábbnak éreztem magam. A legvagányabb az hogy nem csapott szét viszont a kedélyállapotom a csillagos eget súrolta. Igaz az Extrémhez story nem füzödik de tény hogy lágy az aromája de az ereje nem mindennapos.

Végül jön a kedvencem a nagy és tiszteletre méltó SHAMAN. :) :) Lehet Extrem Lehet maya Shaman édes shaman. Tapasztalatom ezzel a keverékkel kapcsolatban nem minden napi. Mig az előző 2 fajtából 1/4 kell a cigibe ahoz hogy buli legyen A Shaman-ból ha 1G-t 6 -felé szét tekerem és 1/6 od is gyalázza a többit. A SHAMAN már a gyujtáskor is érezhetően illatban is mérges de mikor a 2 slukknál elmelegszik a lábam hát az komoly:) Üt és üt és baszki még mikor a cigit már régen eltolom 2-3 órára rá is üt :) Istenemre A shaman lealázza az Extrémet is.

A shamannal sok Storym van. Pl :
1 Strandolás. Egy Szombat Délelött barátnőmmel kiötlöttük hogy strandra kéne menni. :) Elötte egy gyengének szánt cigivel alapoztuk az érzést. Annyi gondunk volt ezzel a cigivel hogy igaz kislövésnek szántuk De A Saman hozta a formáját és kár is tagadni ki...szottul beálltunk. De annyi baj legyen :) Már mikor a jegyeket vettük is ment a poén pörgettük magunkat a hüjeséggel. Ez még nem is volt olyan említésre méltó de mikor már az alkoholmentes sört kiadják a büfében és én nem veszem észre hogy energia mentes sörrel turbósítom magam meg még üt is hát az valami besz...ás. Durva nagyon az is a Shamanban olyan energia van hogy kb a teljes tisztulásig bizony akár 4-5 órácska is kell. De azt megfogadtam hogy ha ezt szívom és strandra megyek a nadrárot érdemes jól megkötni tudni illik még a gatyómat is elhagytam egy segges után. Égtem mint a Reisted mert csak a hátsó féltályam csillogott a vizben. Igaz meg lett a gatyó is de hát na A sámán nem cicózik fejenvág mint Dávid Góliátot. :)

Ez 1 storym a sokból szép volt igaz volt Köszönöm neked ó nagy varázslatos Shaman. Remélem ezzel a kis tályékoztatással tudtam nektek segíteni abban hogy Termékeitek minőségével tisztában legyetek. Pontok: MAYA:3 EXTREM :4 :) SHAMAN: 5 pontból csillagos 5 öt érdemel sőt inkább 5-ből 10 et kap tőllem.

2 megjegyzés:

  1. Könyörgöm korrigáltasd a helyesírási hibáidat, mert jól írsz, de a az egybeírandókat külön írod, "ly", és "j" közt csak rosszba nyúlsz bele, és a "töllem" az helyesen "tőlem", ráadásul a német ex-parlament épületét Reichstag-nak írjuk (amit felgyújtottak). Nem okoskodni szeretnék, sőt biztatlak, hogy folytasd a blog írását, mert most adtál ihletet a Shaman kipróbálásához, és az is érdekelt, mit tesz a Maya. A Jamaican Gold sajna nálam hirtelen elhalványodik a második nap után. Könnyű megszokni. További kellemes sztóndulást, békesség!!!

    VálaszTörlés
  2. próbáld ki a RoyalBlend-et, nekem ez tetszett eddig a legjobban :)

    VálaszTörlés