2011. október 12., szerda

Herbál füstölő cigibe tekerve

Eddig a herbálokat vagy cigarettapapírba töltöttem be 1:2 dohány-herbál arányban fogyasztottam. De nemrég vettem egy bongot és azt is használtam, mind két alkalmazásnak jó eredménye volt, a bong különösképpen jó volt, mert sokkal több füst volt belőle, és élvezhetőbb volt.

A hatását már egy két percen belül éreztem, a cigi még el sem fogyott, volt hogy egy cigire öten voltunk, és mind az öten nagyon élveztük. a hatása sokáig tartott kb két óráig, de az is ugy, hogy egy grammot kb 3x-i felhasználással fogyasztunk el. Hagy meséljek el egy kis élménybeszámolót. Pénteken 14:30 fele találkoztunk két ismerőssel, csináltunk egy jóféle cigarettát a 3-4 slukknál már jól voltunk és ez az érzés kb 2 órán keresztül meg is maradt. utána az adag töredéke is elég ugyan az a hatás eléréséhez.

1 megjegyzés: