2011. október 12., szerda

Egész nap betépve... Jamaican Gold Extreme

Nekem személy szerint egészségügyi okokból muszály, kell szívnom a termékeiteket, ugyanis enélkül magas a vérnyomásom, ideges vagyok, abszolút de nem kommunikatív, ami egy család vezetéséhez, egy vállalkozás irányításához ugye elengedhetetlenek. Én a nap 24 órájába bevagyok, de eddig a helyi herbál shopba vásároltam, ott 0.8 -at adnak, adtak 3000 kemény magyar forintért, de ennek vége, hiszen az a 0.2 is 0.2 :), ráadásul itt nem kapható a gold extreme változata csak a sima.

Személyes kedvencem a Jamaican Gold Extreme, ugyhogy bővebb tudósítást csak erről a fajtáról tudok nektek írni, nem mintha nem tudnátok hogy hány óra van délben:D, Reggel fél 5 , jelez a telefon, kávéra körve az időzítő, ugyhogy mire a konyhába érek lejön a kávé:), ezután WC, itt a szokásos dolgok:) Család még alszik, én leülök, tekerni.

Általában 0.2-0.3, tudjátok valahogy helyre kell rántanom a vérnyomást:)Sokkal többet nem is nagyon ajánlok 1 személyre, nincs értelme. Nem nagy cigit csinálok, kevés dohánnyal, ugyanis nekem sokakkal ellentétbe tettszik a füstölő íze, jó az ha érzi az ember hogy mit szív, jó nagyokat és jó mélyen ahogy azt a sok év alatt megtanultam:) Természetesen nem a lakásba fogyasztom hanem a lépcsőre kiülve a kifújt füstöt pedig a kutyára fújva, bámulással együtt 10 perc alatt elszívom. Ami nagyon tettszik az az azonnal érezhető indica dominancia, ami már az 1. slukk után teljes kielégülést ad a tüdőnek. Hatása inkább testi mint agyi, nem pörget, nem szarsz be a nevetéstől (bár van akinek így jön), normális embert leütne de engem nem, ugyanis én így leszek normális ember:)

Fokozatosan érezni ahogy elársztja az egész testet és lelket egyaránt, a végtagoktól egészen a fejtetőig, és ezt szó szerint értsétek! Jó ezzel megvagyunk, csigát megsemmisítjük, biztos ami biztos, ilyenkor már egy teljesen más ember vagyok mint aki fölkelt, de nem beállva vagyok mint a fűtől, hanem ezt én egy más állapotnak mondanám, nem tudom mi lenne ide a helyes szó, de biztos voltatok már így ti is:D A legjobb módja szerintem a füstölő elszívásának a tekerés, ugyanis kevés kell belőle, gyorsan megvan, és mobil, azaz ott szívod el ahol akarod, vagy ha beoltósra sikeredett, akkor beoltod és kész.

Így, ebbe az állapotba már vagyok olyan éber, hogy beülök az autóba, vazetek 40km-t, kiadom a munkát, tárgyalok vagy kettőt, de ilyenkor már kevésbe van jelen a hatás. Max 13-14 óra körül muszály csinálnom még egyet, mert az nem ugy van hogy csak kimegy a hatás, megint 0.2-0.3, de ilyenkor már csak a szintentartás a lényeg, nem érzem a bizsergést az agyamban, nincs bámulás, nincs az a testi hatás mint reggel, ilyenkor már cselekedni kell, beszélni, jár az agy, egy teljesen más feeling mint ugyanaz a cigi reggel. 17 körül hazaérek, vacsora, asszony, gyerekek, minden rendben van, pancsi, tv, megbeszéljük a másnapi teendőket, gyerek elalszik, de még nekem ahoz hogy aludni tudjak muszály még elszívnom a fentiekben említett 0.2-0.3 kapacitású cigimet. Már nagyon rég próbáltam, de szerintem nem tudnék aludni enélkül, legyen az délelőtt vagy délután vagy este. Itt had' említszem meg az egyik ismerősöm csak alvásra használja, 0.2., szintén cigiben kevés dohánnyal, neki egy picit halucinogén. Reggel minden kezdődik előről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése