2011. október 12., szerda

Legális fű, herbál füstölő

Amikor megkaptam a kis csomagokat, rögtön ki is próbáltam(tuk). mit ne mondjak, meglepődtem! nem gondoltam volna, hogy ilyen kemény ez a füstölő! Cigiben, 1szálnyi dohányhoz nem volt 0,2g amit tettem, barátnőmmel szívtuk, aki 7 éve nem szívott, mert megutálta az ízét a fűnek! Ez viszont ízlett neki, csak hát...! kb felénél-pedig én mondhatom, hogy haladó vagyok, de füstölőt még nem próbáltam sosem-megéreztem, le is tettem, b.nőm még 1slukkot szívott, aztán neki is elég volt. A hatás azonnali (1-2perc), ő gyorsan le is feküdt, majdnem para szinten! Közben a neten elkezdtem neki olvasni a füstölőről, -használat, hatás, érzések-neki majd mind megvolt! visszament gyerekkorába, belesüllyedt az ágyba-úgy érezte, de érdekes, hogy én is úgy láttam, hogy körülfogja az ágy! Meséltem neki 1régi történetet, azt mondta ezt már hallotta tőlem, lehet, de ekkor jött a felsorolásban, hogy érezheti a használó, mintha történeteket, eseményeket már átélte volna valamikor! A hatás kb.1-1,5 órán át tartott, rövidebb,mint a mari, de sokkal intenzívebb!

13 megjegyzés:

  1. MAGYARORSZÁG LEGJOBB FÜSTÖLŐJE!
    AKÁR UTÁNVÉTELLEL IS!
    HA MOST RENDELSZ MÁSNAP KÉZHEZ KAPOD!
    TÖBB MINT 100 ELÉGEDETT ÜGYFÉL!

    ÚJ KÉSZLETTEL VÁRJUK RÉGI ÉS ÚJ VÁSÁRLÓINKAT!

    VÉGRE MEGÉRKEZETT AMIRE VÁRTUNK AZ AM 2201 ÓTA!
    A NAPJAINK LEGJOBB ÉS BRUTÁLISAN LEGERŐSEBB LEGÁLIS FÜSTÖLŐJE KAPHATÓ!
    ALKU KÉPES!
    GARANTÁLT JÓ MINŐSÉG, AKÁR SZEMÉLYES ÁTVÉTEL!
    MINTA LEHETSÉGES! MEGJEGYZÉSNÉL EMLÍTSD MEG!
    WWW.LEGALHERBAL.NET RENDELJ MOST!

    VálaszTörlés
  2. Kellemes napot én is mintát szeretnék!!!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok hogy van e kostóló mett már sokan át basztak már bocs

    VálaszTörlés
  4. Hello mintát szeretnék!
    Ricsikericsime7@gmail.com!
    Várom az èrtesitesed !

    VálaszTörlés
  5. kristaferking@citromail.hu
    Rendelni szeretnék cannabict

    VálaszTörlés
  6. Szèpnapot kóstolót szeretnènk ha lehetsèges mert sokan átt basztak mán

    VálaszTörlés