2011. október 12., szerda

Herbál élmények, avagy legális fű

Hazajöttem a melóból és leültem egy cigit csinálni. Elővettem a cigipapírt és a cigis dobozt. A cigipapírból kivettem egyet. Gyönyörű látvány volt ahogy lassan, halk, édes sussanásban kicsusszant a helyéről a nedvességre működésbelépő ragasztóval átitatott papír. Közben megakadt a szemem a feliraton: Nyisd ki a szemed és nézz magadba, Elégedett vagy az élettel amit élsz?-Exodus.

A cigisdobozból kivettem egy szálat. Óvatosan elkezdtem morzsolgatni hogy a dohány szemenként jöjjön ki és ne legyen akkora kupleráj utána. Simán szét is téphettem volna de akkor mocsok maradt volna utána. Mikor kimorzsoltam óvatosan benyúltam a szekrényembe, és a könyveim mögül előhúztam ŐT. A zacskót. Már kinyitottam előre, így csak szét kellett választanom a hermetikus zárat. Mikor szétválasztottam megcsapta az orromat édes illata. Az illat ami megérte azt a 3 Mátyás királyt amit adtam érte. Mikor kinyitottam, elsőnek csak néztem az enyhén zöld, illatos anyagot ami benne volt. A látványába beleborzongtam. Csak egy szippantás, csak ennyit kértem még, majd nekiláttam a munkának. Kiöntöttem egy keveset gondosan távol a dohánytól. Majd a cigisdoboz széléből kivettem egy darab papírt és az asztal szélén lehúztam hogy enyhén fellazítsam Majd szorosan felcsavartam. Félre tettem. Megfogtam a dohányt és magam elé húztam. Majd a zöldes anyag után nyúltam. Most, hogy megfogom érzem hogy korántsem olyan száraz mint elsőnek tűnt. Óvatosan a dohányba szórtam és elkezdtem kevergetni. Mikor már megfelelően elkeveredett az anyag meg a dohány a papír és a csiga után nyúltam. A csigát behelyeztem a papír végébe és a maradék szabad helyre beszórtam a dohányt. Mikor elég volt benne a papírt összefogtam és elkezdtem méretre morzsolni. Mikor kész voltam vele túl csavartam, ésa magamhoz közel eső papír oldalát betűrtem a másik alá. Onnantól egy csavarás az egész és egy nyalás és leragad. A végébe az asztalon maradt darabokat betűrtem és lecsavartam a végét. Mikor ez kész volt kiültem a ház elé és elszívtam. Mikor végeztem vele bejöttem.

Elkapott egy furcsa érzés. Deréktől lefelé megszűntem. Láttam a lábaimat, de nem éreztem őket. Lassan elindultam befelé és leültem a székbe. A mámort amit akkor éreztem lehetetlen leírni. Becsuktam a szememet és élveztem az érzést amit leginkább ahhoz tudok hasonlítani mint mikor egy enyhe szellő masszírozza végig az embert. A kényelmes, testhezsímúló irodai szék mintha masszírozna. Lassan, elkezdtem kinyitni a szememet. Felkeltem és kimentem enni. Az édes jégkrémmel töltött piskóta darabokat választottam. Mikor kész voltam visszamentem ledőlni. Lefeküdtem és elaludtam. Mikor elaludtam eléggé érdekesnek mondható álmom volt. Azt álmodtam hogy egy hatalmas párnán fekszem. Lassan forgolódok és élvezem ahogy a kellemesen langyos felhő átöleli a testemet és masszíroz. Lassan simogat.

Mikor felkeltem már késésben voltam a melóból így gyorsan felöltöztem és felmentem. Itt már kiment a hatása a dolognak.Ez volt a legnagyobb élményem. Képzelődni nem képzelődtem tőle de sajnálom mert akartam. Reméltem hogy egy minimális flash lesz benne de semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése